duminică, 15 aprilie 2007

Platon şi agricultura

Am început să cultivăm idei dintr-o idee: să participăm împreună la preselecţia pentru Olimpiadele Comunicării. Începurăm (aproape juma suntem olteni) cu brainstorming-uri, cu aruncat de idei, mai la mişto, mai în serios, în pământul aşteptărilor juriului. Ne-am gândit şi de două, şi de trei şi chiar de prea multe ori câteodată; asta ca mamiferele să nu mai zboare(vezi campania iniţiată de membrii juriului - "Zboară mielule, zboară!"); ca agricultorii din piaţă să nu mai fie nevoiţi să facă declaraţie de avere ("Cât e hanoracu?"). Aşa că membrii juriului pot sta liniştiţi: 5ha a gândit pentru sănătatea lor. Am gândit mult, uneori şi bine. De fapt, dacă mă gândesc mai bine, nu am avut pretenţia să gândim(a se observa densitatea de verbe "a gândi" pe centimetru pătrat - e "gândită" treaba!) Ne-am jucat...chiar şi de-a mama şi tata (mai exact mamele şi tatăl, eu fiind singurul reprezentant al sexului tare), progenitura jocului nostru fiind Ideea (Trăiască Platon!)
Da, voi termina această bătaie de joc/câmpi cu o ofrandă adusă Ideeii: "Mă închin ţie, Idee, Zeiţă a fecundităţii şi fertilităţii, Mamă Pământ, Geea, Matrice a lumii în care trăim. Aşa să ne ajute Platon. Plugaru-şef

Un comentariu:

Anonim spunea...

Imi place de voi pentru ca sunteti plin de entuziasm si foarte increzatori, insa nu uitati un lucru: “Good ideas are common - what's uncommon are people who'll work hard enough to bring them about” (Ashleigh Brilliant)