duminică, 15 aprilie 2007

Cum e să fii femeie agricultor?

Poate mulţi dintre voi vor crede că munca pământului nu e pentru femei. Dar eu nu sunt orice femeie şi nu plantez orice lucru. Eu reprezint femeia independentă care plantează pantofi. Plantez ce vreau şi ştiu ce plantez!Unii mi-au atribuit cuvântul "superficială", dar eu prefer să mă consider inovatoare. Cultura mea de pantofi va schimba lumea: "...şi mai vreau şi pace pe pământ" va fi înlocuit de "şi mai vreau o cultură de pantofi pentru fiecare persoană de pe pământ". Arena leilor here I come!
Prăşitor-şef

Un comentariu:

Anonim spunea...

ca prăşitor-şef, tai buruiana de la rădăcina... deci tu nu cultivi, ci doar cureţi terenul deja cultivat! asta e din cultura mea agricolă moştenită din străbuni.
multă sudoare să curgă pe brazdă!
G.