miercuri, 18 aprilie 2007

am sa ma intorc barbaaaat!

seara inainte de a intra in concurs... "am sa ma intorc barbaaaat!"... numa' la asta ma gandesc...naumovici here i come!!!... sunt curios daca o sa am emotii...desi n-ar trebui sa am.adica barbat deja sunt... si inca ce exemplar...fetele fumeaza dincolo. am inceput si ziua asta de lucru cu o pauza. e de bine. maine intram... nu stiu daca o sa luam ceva(desi m-am gandit deja ce o sa fac cu banii) da' sigur e ca o sa ne simtim bine... "am sa ma intorc barbaaaat!"... ma vad in haine dinalea de nu stii daca esti decor sau om (camuflaj)... tre' sa ne punem pe treaba...mai avem vreo 140re si... "am sa ma intorc barbaaat!"... kiar asa... daca la mine n-o sa fie nicio problema cu intorsu' barbat, fetele ce-o sa faca?... o sa se intoarca si ele...
Plugaru' sef

Niciun comentariu: